Νέα επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο «Αυτά που βλέπεις και αυτά που δεν βλέπεις», αφιερωμένη στην ομάδα της, δημιούργησε η Lidl Ελλάς. Μέσα από την εν λόγω καμπάνια, η εταιρεία καλεί το κοινό να ανακαλύψει μια δεμένη ομάδα που εργάζεται μαζί, εξελίσσεται μαζί και ξεπερνά τον εαυτό της μαζί. Πρόκειται για μια δυναμική ομάδα, απόλυτα συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνει, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια.
«Ξέρουμε πόσο πολύτιμη είναι η δουλειά τους. Γι’ αυτό θέλουμε να έχουν όλα όσα χρειάζονται για να νιώθουν και να είναι καλά. Δημιουργούμε ένα φιλικό και ομαδικό εργασιακό περιβάλλον που παρέχει όλα τα εφόδια ώστε να εξελιχθούν, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις. Το ίδιο φροντίζουμε για πάνω από 6.500 ανθρώπους της Lidl Eλλάς. Και αυτοί μας δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, με πρωταγωνιστές τους εργαζόμενους από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σημειώνεται, τέλος, πως η καμπάνια είναι στον τηλεοπτικό “αέρα” από την Κυριακή 5 Ιουνίου και θα απλωθεί σε ψηφιακά αλλά και έντυπα μέσα. Γνώρισε το #teamLidl εδώ.