Η L’Oréal διοργανώνει και φέτος τον παγκόσμιο διαγωνισμό καινοτομίας Brandstorm, και προσκαλεί φοιτητές και επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων, από 18 έως 30 ετών, να εστιάσουν στον κλάδο των επαγγελματικών προϊόντων ομορφιάς και να σχεδιάσουν το δικό τους εγχείρημα που αφορά σε επαυξημένες υπηρεσίες ομορφιάς (augmented beauty services), την εμπειρία στα online & offline σημεία ή το e-commerce του μέλλοντος, κάνοντας τη διαφορά για τον επαγγελματία του κλάδου (κομμωτής) ή/και τον αποδέκτη της υπηρεσίας (πελάτης).

«Ο διαγωνισμός μετράει ήδη 31 συνεχόμενα χρόνια παγκόσμιας παρουσίας και η συμμετοχή κάθε νέου ανθρώπου μπορεί να αποτελέσει πραγματικό πλεονέκτημα στο βιογραφικό του, όπως έχει αποδείξει και η καριέρα πολλών επιτυχημένων στελεχών, στην Ελλάδα και διεθνώς, που ξεκίνησαν την καριέρα τους στην εταιρεία εξαιτίας του Brandstorm και στη συνέχεια εξελίχθηκαν μέσα σε αυτή» αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση.

Οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας, να δικτυωθούν με στελέχη της και να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες καριέρας στη L’Oréal. Η νικήτρια ομάδα θα προκριθεί στον παγκόσμιο τελικό που θα διεξαχθεί στο Λονδίνο και τα μέλη της θα παρουσιάσει την ιδέα τους μπροστά στην παγκόσμια κριτική επιτροπή. Η νικήτρια ομάδα θα έχει την ευκαιρία να εργαστεί για 3 μήνες στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στη Γαλλία, μέσω του προγράμματος Intrapreneurship.