Η METRO Α.Ε.Β.Ε. προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας της με τη Eurolife FFH, η οποία αφορά στην προσφορά σε πάνω από 11.000 εργαζόμενους των αλυσίδων My market και METRO Cash & Carry ομαδικής ασφαλιστικής κάλυψης για το περιεχόμενο της κατοικίας τους.

Η Eurolife FFH είχε προχωρήσει πριν δύο χρόνια στη δημιουργία ομαδικού συμβολαίου σε συνεργασία με την μεσιτική ασφαλιστική εταιρεία ΔΙΟΝ. «Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει μια σημαντική κάλυψη σε χιλιάδες εργαζόμενους, και μάλιστα πανελλαδικά, ενέργεια που ήταν ιδιαίτερα ανακουφιστική για τους εργαζομένους της εταιρείας στη Θεσσαλία, που τον Σεπτέμβριο του 2023 επλήγη σημαντικά από την κακοκαιρία Daniel» αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση.

Το πρόγραμμα Sweet Home Content που παρέχεται στους εργαζόμενους της ΜΕTRO A.E.B.E. αφορά στην προστασία του περιεχομένου της κατοικίας των ασφαλισμένων από απρόοπτα γεγονότα, όπως για παράδειγμα πυρκαγιά, κεραυνό, έκρηξη, κλοπή ή ληστεία, βραχυκύκλωμα ηλεκτρικών μηχανών και αλλοίωση τροφίμων. Παράλληλα, το πρόγραμμα τους δίνει πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες για την ασφάλιση του περιεχομένου του σπιτιού τους, με υπηρεσίες όπως αντικατάσταση περιουσιακών στοιχείων και άμεση 24/7 επέμβαση από εξειδικευμένους επαγγελματίες και δίκτυα συνεργείων.