Η Metro (My market, Metro Cash & Carry) προχώρησε στη δημιουργία Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων, με στόχο τη στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού της στο πλαίσιο των σημαντικών αλλαγές που επέφερε η υγειονομική κρίση. Όπως αναφέρει η εταιρεία, πρόκειται για μία ευέλικτη ομάδα στελεχών που βρέθηκε δίπλα στους εργαζόμενους με όλους τους δυνατούς τρόπους και προσπάθησε να ανταποκριθεί στις πολλές και διαφορετικές τους ανάγκες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, μόνο κατά τη διάρκεια του 2021 το Τμήμα δέχθηκε περισσότερα από 10.000 τηλεφωνήματα για θέματα αναφορικά με την Covid-19. Η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης ομάδας επισφραγίστηκε με σημαντικές διακρίσεις όπως το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Δραστηριότητες Υγείας & Ευεξίας» για την προσπάθεια βελτίωσης των εργασιακών συνθηκών στα Health & Safety Awards 2020, το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση κρούσματος COVID-19» στα Health & Safety Awards 2021, αλλά και το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Retailers’ Covid Free Best Practices» στα Retail Business Awards 2021.

«Σημαντικό το Τμήμα και για τα επόμενα χρόνια»
Το έργο και το αποτύπωμα του Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων στον οργανισμό, ήταν η αφορμή για την πρόσφατη συνάντηση των μελών της ομάδας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Αριστοτέλη Παντελιάδη. «Όταν προχωρήσαμε στη δημιουργία του Τμήματος το 2019, ήμασταν βέβαιοι για το πόσο σημαντική θα ήταν η συμβολή του, αλλά, φυσικά, δεν γνωρίζαμε πόσο επιτακτική θα ήταν η ανάγκη της δράσης του κατά τα επόμενα χρόνια. Τα μέλη της ομάδας, είναι, για τους εργαζόμενους της Metro, οι δικοί τους άνθρωποι. Τους ακούν με προσοχή, ξεχωρίζουν για τη διακριτικότητά τους και φέρνουν στη Διοίκηση της εταιρείας την οπτική των εργαζομένων της πρώτης γραμμής, σεβόμενοι τη διαφορετικότητα, με αξιοκρατία και ενσυναίσθηση!

Θέλω να ευχαριστήσω την Ελένη Μπάγια, τον Χρήστο Κλείτσα και τον Μιχάλη Αμπαρτζίδη, Προϊστάμενο της ομάδας, γιατί με τη δουλειά και την προσωπική τους δέσμευση, θεμελιώνουν τη συντονισμένη προσπάθεια όλων μας, συντελούν σημαντικά στην διαρκή αναβάθμιση της εργασιακής εμπειρίας στη Metro», δήλωσε χαρακτηριστικά. Η εταιρεία επισημαίνει ότι το έργο του Τμήματος θα συνεχιστεί, «με αμείωτη ένταση, πρεσβεύοντας όλες τις βασικές αξίες του οργανισμού απέναντι στους ανθρώπους του, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των εργαζομένων της εταιρείας και αναδεικνύοντας την ουσιαστική σχέση που μπορεί να χτιστεί στις τάξεις ενός οργανισμού που στο επίκεντρό του βρίσκεται ο άνθρωπος».