Ένα βιωματικό, εκπαιδευτικό ταξίδι στο Μιλάνο, στο πλαίσιο της αναζήτησης concept, προσεγγίσεων καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη, δυναμικών merchandising και σύγχρονων τάσεων στο περιβάλλον της λιανικής διοργανώνει η Secret Key με τον στρατηγικό της συνεργάτη στην Ιταλία, την ομάδα MiRT (Milano Retail Tour) της Creattiva.

To Supertrend Retail Tour, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 5 & 6 Μαρτίου, απευθύνεται σε υψηλόβαθμα στελέχη των Πωλήσεων και του Marketing, τα οποία με την καθοδήγηση διακεκριμένων διεθνών Trendwarchers θα παρακολουθήσουν τις αναδυόμενες νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς στο λιανεμπόριο, εκμεταλλευόμενοι και το γεγονός ότι το 2015 είναι η χρονιά που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο η διεθνής EXPO 2015. Η προσέγγιση του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι απόλυτα εμπειρική και βιωματική «on the field», ακολουθώντας την κατεύθυνση Research Based Learning. Οι συμμετέχοντες, θα λειτουργήσουν ως «μαθητευόμενοι εθνογράφοι» (apprentices ethnographers) και θα ξεναγηθούν σε διαδρομές και προορισμούς λιανικής που ξεχωρίζουν σε τάσεις και σε στοιχεία καινοτομίας.