Η Adecco παρουσίασε την ανανεωμένη της εικόνα, η οποία χαρακτηρίζεται από νέο, δυναμικό branding και βελτιωμένη εμπειρία πλοήγησης στα ψηφιακά Μέσα.

Με επίκεντρο το «εμβληματικό» κόκκινο χρώμα, η νέα εικόνα της Adecco αντανακλά το πάθος της εταιρείας για τον άνθρωπο, καθώς και την «αποστολή» της να μετατρέπει τη διαδικασία στελέχωσης σε μία ξεχωριστή εμπειρία για όλους όσοι εμπλέκονται σε αυτή. Το νέο branding της Adecco χαρακτηρίζεται από το έντονο κόκκινο χρώμα και τις «ζωντανές» εικόνες. Παράλληλα, τα διπλά τόξα, σύμβολα εμπνευσμένα από το αρχικό γράμμα «Α» του νέου λογοτύπου, αξιοποιούνται δημιουργικά για να τονίσουν τα βασικά μηνύματα της εταιρείας.

Η ανανέωση πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας της εταιρείας. Για την αξιολόγηση της εμπειρίας πλοήγησης στο νέο site της Adecco, διεξήχθη έρευνα, στην οποία συμμετείχαν εργοδότες, υπεύθυνοι Ανθρώπινου Δυναμικού και υποψήφιοι για την αγορά εργασίας. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το νέο site έχει ακόμα πιο εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης, περιεκτικό και χρήσιμο περιεχόμενο.