Σε νέα Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας κατέληξαν διοίκηση και εκπρόσωποι εργαζομένων στον ΟΤΕ για το ωράριο εργασίας στα εμπορικά καταστήματα του Οργανισμού.

Πρόκειται για ένα ευέλικτο σχέδιο που δίνει τη δυνατότητα σε διοίκηση και εργαζομένους να διαχειρίζονται το ωράριο εργασίας τους περιορίζοντας το σπαστό ωράριο που προκαλούσε αντιδράσεις. Σύμφωνα με τη νέα σύμβαση, το ωράριο εργασίας των υπαλλήλων στα μεγαλύτερα καταστήματα του ΟΤΕ υπολογίζεται πλέον με βάση το σύνολο των ωρών εργασίας σε επίπεδο τριμήνου.

Οι εργαζόμενοι θα εργάζονται από 3 έως 9 ώρες ημερησίως, με το πρόγραμμα εργασίας να είναι μηνιαίο. Στην περίπτωση μειωμένης ή αυξημένης εργασίας, οι τυχόν επιπλέον ή λιγότερες ώρες εργασίας θα συμψηφίζονται με αντίστοιχα μειωμένη ή αυξημένη εργασία εντός του ίδιου τριμήνου.

Η συμφωνία αυτή, πρωτοποριακή, για τα ελληνικά δεδομένα, εξασφαλίζει ότι: Οι πελάτες θα εξυπηρετούνται καλύτερα, καθώς τα καταστήματα του ΟΤΕ θα είναι ανά πάσα στιγμή πλήρως στελεχωμένα, οι εργαζόμενοι θα διευκολύνονται στην καθημερινότητά τους, καθώς δεν θα εργάζονται με διακεκομμένο ωράριο τρεις ημέρες την εβδομάδα και η εταιρεία θα μπορεί να οργανώνει αποτελεσματικά την παρουσία των υπαλλήλων στα καταστήματα βάσει των αναγκών.

«Ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ σε μια σύγχρονη επιχείρηση υψηλών επιδόσεων που βάζει τον πελάτη στο επίκεντρο, συνεχίζεται. Το νέο μοντέλο ωραρίων εργασίας στα καταστήματα, είναι ένα από τα πλέον καινοτόμα στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ.