Εκδήλωση για τον εορτασμό των 10 χρόνων από την έναρξη της πρωτοβουλίας Nestlé Needs YOUth διοργανώσε, την Τρίτη 28 Νοεμβρίου, η Nestlé, στο The Ellinikon Experience Center. Τους καλεσμένους υποδέχτηκε ο Νίκος Εμμανουηλίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, αναφερόμενος στην έναρξη του προγράμματος, η οποία πραγματοποιήθηκε εν μέσω οικονομικής κρίσης, με στόχο «να βοηθήσει τους νέους να ξαναβρούν τα όνειρά τους». Αφού τόνισε ότι μέχρι σήμερα στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει 5.000.000 νέοι παγκοσμίως, εξήγησε ότι στόχος είναι μέχρι το 2030 ο αριθμός αυτός να διπλασιαστεί. «Μέσω του προγράμματος, τους δώσαμε φιλοδοξία και τους δείξαμε πώς να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε προϊόντα» σημείωσε ο Ν. Εμμανουηλίδης και έκλεισε υπογραμμίζοντας πως κάθε χρόνο, 800-1.000 άτομα εκπαιδεύονται σχετικά με τον καφέ στα 5 εκπαιδευτικά κέντρα που διαθέτει η εταιρεία.
Το 35% των προσλήψεων ετησίως αφορά στα άτομα κάτω των 30 ετών
Τον λόγο πήρε ο Βασίλης Αδαμίδης, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας, ο οποίος παρουσίασε τους 4 πυλώνες της πρωτοβουλίας Nestlé Needs YOUth, οι οποίοι είναι η Επαγγελματική Υποστήριξη, οι Ευκαιρίες Απασχόλησης, η Απόκτηση Εμπειρίας και η Ενίσχυση του Δικτύου Συνεργασίας. Ο ίδιος εστίασε και σε μία σειρά άλλων στοχευμένων ενεργειών που υλοποιούνται, αλλά και στους 3 κύκλους του προγράμματος Ignite Ideas, μέσω του οποίου προσφέρεται βοήθεια σε start ups, προκειμένου να υλοποιήσουν τις ιδέες τους. Παράλληλα, ο Β. Αδαμίδης εξήγησε ότι μέσω της πρωτοβουλίας δημιουργήθηκαν 1.250 ευκαιρίες απασχόλησης και 375 ευκαιρίες για μαθητεία ή πρακτική άσκηση, ενώ κάθε χρόνο τουλάχιστον το 35% των προσλήψεων αφορά στα άτομα κάτω των 30 ετών. Τέλος, σημείωσε ότι συνολικά 22.000 νέοι έχουν εμπλακεί στις σχετικές δράσεις, καθώς και 160 στελέχη της εταιρείας.
Καινοτομία, εξέλιξη και καθοδήγηση
Η βραδιά συνεχίστηκε με την ομιλία της Κατερίνας Πραματάρη, Καθηγήτριας στο Τμήμα ΔΕΤ του ΟΠΑ και επιστημονικής υπεύθυνης της ερευνητικής ομάδας Eltrun-Score, η οποία επισήμανε την ανάγκη για καινοτομία και ανέλυσε το πώς τα οικοσυστήματα καινοτομίας προσεγγίζουν το ταλέντο, χαρακτηρίζοντας τη Nestlé ως Best Practice. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την Αναστασία Ζαγορίτη, Junior Vet Advisor της Purina, να μεταφέρει την εμπειρία της από τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα και το πώς η απασχόλησή της στην εταιρεία τη βοήθησε να εξελιχθεί, ενώ η Ιωάννα Δανέλη, Senior Brand Manager της Λουμίδης Παπαγάλος, εξήρε τη σημασία της ανατροφοδότησης, της προσωπικής σύνδεσης και της καθοδήγησης, αλλά και της αφοσίωσης σε έναν μεγαλύτερο σκοπό.