Με την παρουσίαση των τελικών προτάσεων των ομάδων στην επιτροπή αξιολόγησης ολοκληρώθηκε η β΄ φάση του προγράμματος Ignite Ideas, μιας πρωτοβουλίας της Nestlé Ελλάς, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin), για τρίτη χρονιά.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της β’ φάσης, οι 20 συνολικά ομάδες παρακολούθησαν εκπαιδευτικά workshops, εστιασμένα στους τρόπους ανάπτυξης επιχειρηματικού μοντέλου, που συντόνισαν στελέχη του Κέντρου ACEin, αλλά και σε θεματικές Marketing και Branding, που υποστήριξαν οι εταιρείες Google Hellas και McCann Athens, ενώ την ίδια περίοδο, οι startups και οι ερευνητικές ομάδες δούλεψαν με στελέχη της Nestlé πάνω στον σχεδιασμό της επιχειρηματικής τους πρότασης, με στόχο να ανταποκρίνεται σε πραγματικές ανάγκες και να οδηγηθεί σε πιλοτική εφαρμογή.
Μετά την αξιολόγηση, οι startups που θα προχωρήσουν στην γ’ φάση είναι η Dataphoria, η οποία επαναπροσδιορίζει τη μετάβαση στην αειφορία, αξιοποιώντας δεδομένα, και η Petexplorer, η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα, που στόχο έχει να φέρει κοντά ιδιοκτήτες κατοικίδιων και επαγγελματίες κτηνιάτρους, ενώ οι νέες επιχειρηματικές ομάδες που συνεχίζουν το σχεδιασμό της πρότασής τους είναι η Bulk Green, που στοχεύει στην δημιουργία αυτόματου ηλεκτρικού dispenser, για πώληση προϊόντων καφέ Nescafé σε Super Market, η GreenD, η οποία προσφέρει μια εμπειρία τρισδιάστατης εκτύπωσης με την ανακύκλωση πλαστικού και η KitchenInn, που στοχεύει να συμβάλλει στην ενημέρωση των καταναλωτών για την ποιότητα και την ποσότητα των προϊόντων που έχουν στην τροφοθήκη τους.