Σε γύρο απολύσεων προχωρά η Nielsen, στοχεύοντας στη μείωση κατά 9% του ανθρώπινου δυναμικού της παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, ο δεύτερος γύρος μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού φέτος, υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, έχει ήδη ξεκινήσει για τους εργαζόμενους στις ΗΠΑ, με στόχο την προσαρμογή του κόστους με τα έσοδα, ούτως ώστε να διασφαλιστεί η οικονομική ευρωστία της εταιρείας στο μέλλον.
Βάσει ανεπιβεβαίωτων πληροφοριών, από τις απολύσεις επηρεάστηκαν οι εργαζόμενοι πολλών τμημάτων, συμπεριλαμβανομένων των product, sales, insights, engineering, ad-intel και panel management, ενώ 30 εργαζόμενοι στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση απολύθηκαν.
Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν έχει επηρεαστεί, η ομάδα πεδίου των ΗΠΑ, δηλαδή η ομάδα ανθρώπων που χτυπούν τις πόρτες των πιθανών συμμετεχόντων. Επισημαίνεται, τέλος, πως η Nielsen αρνήθηκε να αποκαλύψει τον αριθμό των ατόμων που απολύθηκαν ή το τρέχον μέγεθος του ανθρώπινου δυναμικού της.
(Πηγή: insideradio.com)