“No meeting day” είναι ο νέος θεσμός που εισήγαγε στη λειτουργία της η Kaizen Gaming (Stoiximan/Betano). Σύμφωνα με αυτόν, για δύο φορές τον μήνα δεν πραγματοποιείται κανένα meeting στην εταιρεία, στο πλαίσιο ενός συνολικού σχεδίου για την μείωση της ποσότητας, αλλά και την παράλληλη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των meetings. Mία κίνηση που κατά τους ανθρώπους της εταιρείας, ενισχύει παράλληλα τη νοοτροπία του “get things done”.  Σύμφωνα δε με τον Πάνο Κωνσταντόπουλο, Chief Marketing Officer της εταιρείας, απώτερος σκοπός της καθιέρωσης του θεσμού των “no meeting days” είναι η διασφάλιση του wellbeing στους χώρους εργασίας, η αυξημένη συλλογικά παραγωγικότητα, αλλά και η βασική στόχευση στο να υπάρχουν λιγότερα και πιο αποτελεσματικά meetings.