Στη δημιουργία ενός ισότιμου περιβάλλοντος συμβάλλει η Nova, μέλος της United Group, μέσα από το ολιστικό πρόγραμμα «Nova Women», το οποίο ξεκίνησε το 2021 και υλοποιεί δράσεις που εστιάζουν σε σημαντικές στιγμές των γυναικών, με πυλώνες όπως ενδυνάμωση, οικογένεια, ευεξία. Συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόγραμμα περιλαμβάνει το Advancing Women Leaders, το οποίο παρέχει εκπαίδευση σε δεξιότητες ηγεσίας, Reverse Mentoring με 1-on-1 συζητήσεις, τις «WomeNspire series», δηλαδή ομιλίες από γυναίκες που έχουν διακριθεί για τα επιτεύγματα τους, και την υλοποίηση σεμιναρίων βιωματικού χαρακτήρα, σε συνεργασία με το Women On Top.
Παράλληλα, η εταιρεία παρέχει επίδομα βρεφονηπιακού σταθμού 140 ευρώ μηνιαίως για κάθε παιδί μέχρι να ενταχθεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, 5 ημέρες επιπρόσθετης άδειας σε μέλλουσες μητέρες, επιπλέον της ισχύουσας νομοθεσίας, επέκταση του μειωμένου ωραρίου εργασίας κατά 3 μήνες, επιπλέον της ισχύουσας νομοθεσίας, για όποιον γονέα κάνει χρήση της άδειας φροντίδας τέκνου και πλήρη ευελιξία τηλεργασίας στους νέους γονείς για τις σημαντικές στιγμές των παιδιών τους (μέχρι την ηλικία των 6 ετών).
Επιπλέον, η Nova προσφέρει 24/7 γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης & ευεξίας, πρόσθετες εξειδικευμένες υπηρεσίες υγείας, μέσω του ομαδικού προγράμματος ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και wellbeing προγράμματα με πολλαπλές δραστηριότητες εντός και εκτός της εταιρείας. Τέλος, η Nova πραγματοποιεί για 2η συνεχόμενη χρονιά το πρόγραμμα «Women in Tech», προσφέροντας σε απόφοιτες ή τελειόφοιτες φοιτήτριες πολυτεχνικών και τεχνολογικών σχολών, πλήρως αμειβόμενη πρακτική άσκηση διάρκειας 6 μηνών.
«Μέσα από το ολιστικό πρόγραμμα “Nova Women”, δημιουργούμε ένα σύγχρονο περιβάλλον, απαλλαγμένο από στερεότυπα και προκαταλήψεις. Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2023, καλωσορίζουμε τις νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης, σε συνεργασία με τoν οργανισμό Women On Top, συνεχίζοντας να δημιουργούμε αξία τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον όσο και ευρύτερα στην κοινωνία μας» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Γεράσιμος Καρμίρης, CHRO της εταιρείας.