Ο όμιλος Alpha Bank διοργάνωσε το πρώτο Culture Day, σε εκδήλωση όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 6.000 εργαζόμενοι του ομίλου από Ελλάδα, Κύπρο, Λονδίνο και Λουξεμβούργο, τις θυγατρικές του και το δίκτυο καταστημάτων. Σε αυτό, η διοίκηση, με κεντρικό μήνυμα «Μαζί», παρουσίασε τον νέο εταιρικό σκοπό του και τις αξίες οι οποίες τον συνοδεύουν.

Οι εργαζόμενοι είχαν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν από τους χώρους του Ωδείου Αθηνών και με διαδικτυακές συνδέσεις σε hubs σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα, Κρήτη, Λονδίνο, Λουξεμβούργο και Κύπρο. Το Culture Day αποτέλεσε, όπως αναφέρει η τράπεζα, αποκορύφωμα μίας διαδικασίας η οποία ξεκίνησε με συναντήσεις, workshops και έρευνες, αντλώντας στοιχεία και απόψεις από 5.000 πελάτες και εργαζόμενούς της. Η CHRO του ομίλου, Φραγκίσκη Μελίσσα, ανέφερε: «Ακούσαμε το προσωπικό μας, τους πελάτες μας και μέσα από αυτήν τη διαδικασία, γεννήθηκε ένας ισχυρός σκοπός. Αυτός, πλαισιωμένος από τις αξίες της αριστείας, της συνεργασίας, της αποτελεσματικότητας, της καινοτομίας και της ενδυνάμωσης είναι ο χάρτης ο οποίος μας οδηγεί μπροστά».

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της διατμηματικής συνεργασίας, της συλλογικής δράσης και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο, της αναγνώρισης των εργαζομένων, καθώς και για την αναβάθμιση ψηφιακών λύσεων και κτιριακών υποδομών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις πρωτοβουλίες οι οποίες προάγουν τη βελτίωση της καθημερινότητας του προσωπικού, όπως συνεχής στήριξη μέσω προγραμμάτων ευημερίας και ανάπτυξης και ανάληψη δράσεων υποστήριξης κοινωνικών πρωτοβουλιών.