Ο Όμιλος L’Oreal ξεκινά και για το 2016 το Brandstorm, τον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι προπτυχιακοί φοιτητές και να δηλώσουν συμμετοχή σε ομάδες των τριών ατόμων.

Η κάθε ομάδα αναλαμβάνει υποθετικά τη θέση ενός International Marketing Director της L’Oreal και ξεκινά ένα «ταξίδι» στον χώρο του marketing και της καινοτομίας, με την υποστήριξη των στελεχών της L’Oreal Hellas. Οι ομάδες διαγωνίζονται αρχικά σε εθνικό επίπεδο, ώστε να επιλεγεί μια ομάδα που εκπροσωπεί την κάθε χώρα στους παγκόσμιους τελικούς στο Παρίσι, με πρώτο βραβείο παγκοσμίως ένα ταξίδι αξίας 10.000 ευρώ. Για το 2016, για πρώτη φορά, το L’Oreal Brandstorm επικεντρώνεται στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο του φαρμακείου και τη μάρκα της La Roche-Posay. Οι φοιτητές απ’ όλο τον κόσμο θα πρέπει να προτείνουν μια καινοτόμα ιδέα για τη μάρκα της La Roche-Posay, για το κοινό 15-25 ετών, η οποία να βασίζεται αποκλειστικά σε digital Μέσα.