Ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ πρωτοπορεί και δημιουργεί την Ακαδημία KAIZEN, η οποία απορρέει από την ομώνυμη ιαπωνική φιλοσοφία, έχοντας στόχο την ανάπτυξη των εργαζομένων του στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, ενώ ταυτόχρονα προωθεί μία κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης.
Η Ακαδημία KAIZEN αναπτύχθηκε αρχικά για τον Κλάδο της SIXT. Στόχος είναι η ανάδειξη εργαζομένων με υψηλή απόδοση στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι λειτουργούν ως Ambassadors και αποστέλλονται, για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, σε χώρους εργασίας (Σταθμούς) στους οποίους έχει αναγνωριστεί ότι υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης. Εκεί, έχουν τη δυνατότητα να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους, να μοιραστούν και να εφαρμόσουν βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών και να πετύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα.
Η Ακαδημία KAIZEN έχει ως σκοπό την:
- Ενίσχυση των επαγγελματικών δεξιοτήτων των εργαζομένων.
- Προώθηση της ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών σε πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών.
- Δημιουργία μίας κουλτούρας μάθησης και συνεχούς βελτίωσης.
- Ανάπτυξη των πωλήσεων.
Η επιτυχία του πιλοτικού προγράμματος που ξεκίνησε το 2021, οδήγησε στην ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης Ακαδημίας KAIZEN που απαρτίζεται από τα παρακάτω στάδια:
- Αναγνώριση χαρακτηριστικών που οδηγούν τους εργαζόμενους σε εξαιρετική απόδοση και δημιουργία προφίλ του επιτυχημένου KAIZENer.
- Καθορισμός κριτηρίων επιλογής συμμετεχόντων.
- Διεξαγωγή Κέντρου Αξιολόγησης υποψηφίων.
- Σχεδιασμός εκπαιδευτικού περιεχομένου.
- Σχεδιασμός προγράμματος ένταξής των συμμετεχόντων στον Σταθμό προορισμού και αποστολή.
- Πρόγραμμα Επιβράβευσης για την ανάπτυξη των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών.
- Πρωτοπορία της Ακαδημίας είναι η αναγνώριση του προφίλ του επιτυχημένου KAIZENer, η οποία έγινε μέσω:
- Συνεντεύξεων με Key stakeholders.
- Διεξαγωγής Κέντρου Ανάπτυξης.
- Σχεδιασμού του προφίλ με χρήση ψυχομετρικών εργαλείων.
Οι KAIZENers έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, που έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την ανάπτυξη τεχνικών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελάτων, την προσαρμοστικότητα, την ανθεκτικότητα και την μετάδοση γνώσης. Ολοκληρώνεται με την παροχή ατομικού Coaching Session για την περαιτέρω ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων. Το Πρόγραμμα επαναλαμβάνεται κάθε έτος και εμπλουτίζεται με νέες θεματικές ενότητες.
Στα τρία χρόνια λειτουργίας της Ακαδημία KAIZEN, παρατηρήθηκε:
- Εκτόξευση οικονομικών αποτελεσμάτων και αύξηση του αποτυπώματος μας στον Κλάδο της Κίνησης.
- Μεγιστοποίηση της Ικανοποίησης πελατών.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων του προσωπικού και δημιουργία πλάνου καριέρας.
- Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του προσωπικού για τις ικανότητες του.
Η Ακαδημία KAIZEN θεωρείται βέλτιστη πρακτική για τον Όμιλο ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και τα επόμενα βήματα είναι η εφαρμογή της και σε άλλους Κλάδους. Ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ένα από τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ελλάδα (Best Workplaces Hellas 2024 στην κατηγορία 250+ εργαζόμενοι), με συνέπεια στις Αξίες του -Ακεραιότητα, Εμπιστοσύνη, Σεβασμό, Αριστεία- μέσω της Ακαδημίας KAIZEN κάνει πράξη ακόμα μία φορά το όραμά του, το οποίο είναι η δέσμευσή μας να καλλιεργούμε ένα περιβάλλον όπου η καινοτομία και η αριστεία ανθίζουν, δίνοντας στους ανθρώπους μας τα εργαλεία να αναπτυχθούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.