Ο όμιλος Σφακιανάκη ξεκίνησε την άνοιξη του 2024 και συνεχίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε όλες τις εταιρείες του, αξιοποιώντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, προηγμένα εργαλεία CRM και αναβαθμίσεις εμπειρίας χρήστη (CX), με σκοπό να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά με τους πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές και εργαζόμενους του.
Ενδεικτικά, βρίσκεται σε εξέλιξη έργο υλοποίησης CRM με ενσωματωμένες λειτουργικότητες DMS, ώστε να δημιουργηθεί μια καινοτόμα ενιαία πλατφόρμα λειτουργίας, όλων των δραστηριοτήτων του, με σκοπό να αναβαθμιστεί η εμπειρία χρήσης των υπαλλήλων και των πελατών και να μειωθεί ο χρόνος εξυπηρέτησης και λειτουργίας όλων των ροών εργασίας.
Επίσης, στα σημεία διεπαφής πελατών και εξυπηρέτησης πελατείας (web sites, contact centers) βρίσκεται σε εξέλιξη έργο με χρήση τεχνολογίας Google Natural Language AI σε φωνητική πύλη IVR και Chat Bot με λογική AI platform interoperability. Στα contact centers έχει ξεκινήσει εφαρμογή της τεχνολογίας Advance CX CTI Genesys, ενώ, για τα καταστήματα BMW, δημιουργήθηκε το AI Video Chat Bot «Ιάσονας» και για τα καταστήματα του ομίλου, θα ξεκινήσει έργο AR για τη φυσική εξυπηρέτηση πελατών από virtual AI περσόνα.