Η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων, η χάραξη στρατηγικής ενσυναίσθησης μέσω των data analytics και η ενίσχυση του κοινωνικού ρόλου των επιχειρήσεων καθιστούν τη μετάβαση στην εποχή του ενθουσιασμένου πελάτη πιο εφικτή από ποτέ, με κλειδί την κατανόηση από την ανώτατη διοίκηση ότι η εξυπηρέτηση των πελατών είναι μέρος του ολιστικού σχεδίου διαρκούς βελτίωσης και υπέρβασης.

Έτσι συνοψίζονται οι ιδέες που παρουσιάστηκαν στο 15ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου. Επίσης, σημειώθηκε πως η πανδημία επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και δημιούργησε συνθήκες αφύπνισης αναφορικά με την ευεξία των εργαζομένων, ενώ η έλευση του 5G αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ενημερωνόμαστε, αγοράζουμε και καταναλώνουμε.

Η εξατομικευμένη προσέγγιση, η αναγνώριση των αναγκών του πελάτη, η προδραστικότητα, η καινοτομική πρόταση, το ειλικρινές ενδιαφέρον και η συναισθηματική διαθεσιμότητα είναι τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων που βρίσκονται ψηλότερα στο brand index. Σημειώνεται ότι το συνέδριο διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και την BOUSSIAS.