Η εταιρεία συμβούλων SARGIA Partners διοργάνωσε στις 19 Ιουνίου 2014, ένα ακόμη Σεμινάριο Ηγεσίας, με θέμα: «Wake Up your Creative Mind!». Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τεχνικές προκειμένου να «ξυπνήσουν» τα δημιουργικά τους χαρακτηριστικά και να απογειώσουν την απόδοση τους, τις επαγγελματικές τους σχέσεις αλλά και τη ζωή τους συνολικά.

Εισηγητές του Σεμιναρίου ήταν ο Hendre Coetzee, Lead Trainer του Center for Advanced Coaching (CAC) – USA και η Γεωργία Καρτσάνη, Leadership Coach και CEO της SARGIA Partners. Από την πλευρά του, ο H. Coetzee, ο παγκοσμίου φήμης «δάσκαλος» των Master Coaches και ιδρυτής του Center for Advanced Coaching, καθοδήγησε τους συμμετέχοντες προκειμένου να ξεκλειδώσουν τον εαυτό τους. Τόνισε πως η δημιουργικότητα είναι μια διαδικασία και όχι απαραίτητα ένα εγγενές χαρακτηριστικό, είναι ταλέντο. «Είμαστε δημιουργικοί όταν είμαστε έτοιμοι να κάνουμε κάτι διαφορετικά, όταν είμαστε πρόθυμοι να λειτουργήσουμε διαφορετικά.

Η δημιουργικότητα είναι η διαδικασία μέσα από την οποία παράγουμε οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί αυθεντικό και πολύτιμο. Βρίσκεται μέσα μας και προσπαθεί να αναδυθεί στην επιφάνεια. Το φαινόμενο της ανάδυσης αυτής συνιστά δημιουργικότητα», σημείωσε ο ίδιος. Η Γ. Καρτσάνη, στο δεύτερο μέρος του Σεμιναρίου, μέσα από πρωτότυπες και διαδραστικές ασκήσεις, απέδειξε στους συμμετέχοντες, αφενός ότι η δημιουργικότητα καλλιεργείται και αφετέρου ότι είναι πιο δημιουργικοί από όσο πιστεύουν. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την εμπειρία εφαρμογής της τεχνικής Mindfulness (ενόρασης) στον εαυτό τους, με αποτελέσματα που, όπως οι ίδιοι παραδέχτηκαν, τους εξέπληξαν πραγματικά.

Η ίδια τόνισε ότι «σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες της νευροεπιστήμης, η δημιουργική νοητική λειτουργία περιλαμβάνει την ενεργοποίηση συγκεκριμένων νευρωνικών οδών η οποία μπορεί να ενισχυθεί μέσα από συνειδητή προσπάθεια και εξάσκηση». Τέλος, στο 3ο Σεμινάριο Ηγεσίας, παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα της Έρευνας με θέμα τη Δημιουργικότητα στις Ελληνικές Επιχειρήσεις. Σύμφωνα με αυτήν, διαφαίνεται πως τα σημαντικά πλεονεκτήματα της «δημιουργικότητας» δεν είναι ξεκάθαρα, όπως και το πώς η δημιουργικότητα μπορεί τελικά να επηρεάσει θετικά την επαγγελματική και προσωπική ζωή των ερωτηθέντων.

Συγκεκριμένα, τα στελέχη που συμμετείχαν στην έρευνα στη μεγάλη τους πλειοψηφία απάντησαν ότι χρειάζονται τη δημιουργικότητα, γιατί τη θεωρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή τους, η οποία θα συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη και την επιβίωσή της. Όταν ρωτήθηκαν κατά πόσο είναι πρωτοποριακοί στη δουλειά τους, απάντησαν σε συντριπτική πλειοψηφία ότι χρησιμοποιούν ένα μείγμα ιδεών από διαφορετικά πεδία και προσαρμόζουν ανάλογα τα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους.