Στην Αθήνα βρέθηκε την περασμένη εβδομάδα ο Social Media expert, Alex Khan, για μία ομιλία με θέμα τις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Marketing, η οποία διοργανώθηκε από το BCA College και την Sherpa Society.

Αναλυτικότερα, ο A. Khan αναφέρθηκε στο πως διαμορφώνεται το τοπίο του Marketing από την ταχεία διάδοση της Τεχνητής Νοημοσύνης και παρουσίασε μεθόδους και εργαλεία που μπορούν να αξιοποιήσουν τα στελέχη, ούτως ώστε να βελτιώσουν την εργασία τους και να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Επιπρόσθετα, ο Social Media expert δήλωσε ότι ενστερνίζεται την άποψη του CEO της Google, πως η ΑΙ θα φέρει στη ζωή μας αλλαγές εξίσου μεγάλες με εκείνες που είχε φέρει η διάδοση της ηλεκτρικής ενέργειας και της φωτιάς, υπογραμμίζοντας ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι πρόθυμοι και έτοιμοι να εξοικειωθούν με τις νέες εφαρμογές και να κατανοήσουν την αξία της.

«Πολλά πράγματα θα μετασχηματιστούν: οι μεταφορές θα αλλάξουν, η υγειονομική περίθαλψη θα γίνει πιο εξατομικευμένη, το ανθρώπινο δυναμικό θα επηρεαστεί, όπως και πολλές καθημερινές μας δραστηριότητες. Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα είναι παρούσα και θα υποστηρίξει πολλούς τομείς της ζωής μας στο μέλλον, ταυτόχρονα όμως θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και τις προκλήσεις που θα φέρει σε ηθικό και πολιτικό επίπεδο. Συνολικά λοιπόν, θα λέγαμε ότι θα υπάρξουν πολλά θετικά στοιχεία, αλλά και επιπτώσεις που θα πρέπει να διαχειριστούμε» κατέληξε ο A. Khan.