Για 6η συνεχόμενη χρονιά, η OTEAcademy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της.
Στο πλαίσιο του εορτασμού, η ΟΤΕAcademy διοργάνωσε ένα δωρεάν Customer Experience Networking Workshop που στόχο είχε να αναδείξει τη σημασία της τοποθέτησης της εμπειρίας του πελάτη στο επίκεντρο κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στο πλαίσιο του workshop, 25 εκπρόσωποι από 14 εταιρείες, προερχόμενες από διαφορετικούς κλάδους, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και συζήτησαν για τις σύγχρονες πρακτικές στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένη παρουσίαση για το πώς το Customer Experience έχει τη δύναμη να εδραιώσει ένα καινούριο και επαναστατικό brand σε παραδοσιακές αγορές.