Πραγματοποιήθηκε η 15η τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, τα οποία διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία 600 στελεχών επιχειρήσεων και εκπροσώπων φορέων από όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Νικητές, ανά κατηγορία, στα βραβεία αναδείχθηκαν οι ακόλουθοι.
Στην κατηγορία «Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training» οι Efood με excellence award και Cosmοte και Imperial Brands Hellas με distinction award. Στην κατηγορία «Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer Experience» οι Kosmocar με excellence award και Alpha Bank και Ολυμπία Οδός με distinction award. Στην κατηγορία «Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer» οι Vodafone Greece με excellence award και Icap Outsourcing Solutions και Pobuca – Volton με distinction award. Στην «Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service» οι Novibet με excellence award και Alpha Bank και Samsung Electronics Ελλάς με distinction award.
Στην «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year», οι TTEC Greece με excellence award και Imperial Brands Hellas και Nestlé Ελλάς – Nespresso Ελλάς με distinction award. Στην «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the year» οι Protergia με excellence award και NRG Supply and Trading και TTEC Greece με distinction award.
Στην «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year» οι TTEC Greece με excellence award και Cosmote E-value και Ήρων Ενεργειακή με distinction award. Στην «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience» οι Ολυμπία Οδός με excellence award και Aambience Services και Kosmocar με distinction award.
Στην «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Best Outsourcing Partnership» οι Eurobank & TheHappyAct με excellence award και Printec Ελλας & Alpha Bank και NRG Supply and Trading & Icap Outsourcing Solutions με distinction award. Στην «Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη – Best Mobile App in User Experience» οι Kosmocar με excellence award και Efood και Kaizen Digital Services με distinction award. Στην «Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα – Best Online Customer Service (e-shop)» οι Public με excellence award και Imperial Brands Hellas και Pobuca – Intersport με distinction award. Στην «Καλύτερη Εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Artificial Intelligence in Customer Experience» οι Novibet με excellence award και HP Συστήματα Εκτύπωσης και Προσωπικών Υπολογιστών Ελλάς και NRG Supply and Trading με distinction award.
Τέλος, στην κατηγορία «Καλύτερος Οργανισμός για ESG Παράγοντες & Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών – Best Organisation ESG Factors & Practices in Customer Service» οι Eurobank με excellence award και οι Nespresso Hellas και Ολυμπία Οδός με distinction award. Επιπλέον, απονεμήθηκε τιμητικό βραβείο στον απερχόμενο Πρόεδρο του Δ.Σ του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, για τη δεκαετή προσφορά του στο Ιντιτούτο. Το «παρών» στη βραδιά έδωσε και η νέα Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΙΕΠ, Ελίνα Νικάκη.