Ένα νέο κεφάλαιο στην καμπάνια Hair Has No Gender παρουσίασε το Pantene, συνεχίζοντας να διερευνά την επίδραση των μαλλιών στην προσωπική έκφραση. Συγκεκριμένα, το πιο πρόσφατο instalment εστιάζει στην εργασιακή ζωή των μελών της LGBTQ+ κοινότητας, ενθαρρύνοντας τους οργανισμούς να δημιουργήσουν πιο ασφαλή και συμπεριληπτικά εργασιακά περιβάλλοντα.

Σύμφωνα με έρευνα, το 53% των LGBTQ+ ατόμων νιώθει την ανάγκη να κρύψει την ταυτότητά του στην εργασία του, ενώ λιγότερο από το 0,3% των Διευθύνοντων Συμβούλων των εταιρειών του Fortune 500 ήταν ανοιχτά LGBTQ+ το 2020. Ως εκ τούτου, το Pantene βασίζει το τρίτο σκέλος της πλατφόρμας Hair Has No Gender σε αυτά τα στοιχεία και, σε συνεργασία με το agency Valtech Radon, λάνσαρε μια ταινία μαζί με ενημερωτικές πληροφορίες ώστε να κάνει τους χώρους εργασίας πιο συμπεριληπτικούς, με τη συμβολή των μελών του καστ και οργανώσεων.

Επισημαίνεται ότι για το spot, το Pantene συνεργάστηκε με τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ομάδα ανθρώπων, συμπεριλαμβάνοντας 12 μέλη από ολόκληρο το LGBTQ+ φάσμα, από διαφορετικές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, με τους πρωταγωνιστές να εκπροσωπούν διαφορετικούς κλάδους, όπως εκπαίδευση, δικηγορία, μόδα, αλλά να έχουν παρόμοιες εμπειρίες από τον εργασιακό χώρο.

(Πηγή: TheDrum)