Ο κλάδος της εξυπηρέτησης πελατών «φοράει τα καλά» του, για μια ακόμη χρονιά, γιορτάζοντας σύσσωμος τη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία θα διεξαχθεί από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου, με πλούσιες δράσεις και πρωτοβουλίες. Σε συνέντευξή του στο Workforce, ο Παναγιώτης Κυζιρίδης, Training & Development Senior Consultant, Response SA & Γενικός Γραμματέας, ΔΣ ΕΙΕΠ, εκφράζει, μεταξύ άλλων, την ελπίδα και την προσδοκία η γιορτή αυτή θα γίνει συνείδηση για τον κλάδο όλον τον χρόνο και κάθε ημέρα.

Κάθε πότε γιορτάζουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών;

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζεται κάθε χρόνο, την πρώτη ολόκληρη εβδομάδα του Οκτωβρίου, σε πάνω από 60 χώρες στον κόσμο. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) εισήγαγε στη χώρα μας τον θεσμό του εορτασμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών το 2017 και, κρίνοντας από την αποδοχή και την ενθουσιώδη συμμετοχή των εταιρειών-μελών, τον καθιέρωσε ως μια από τις βασικές, ετήσιες δραστηριότητές του.

Τι σημαίνει Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για το ΕΙΕΠ;

Όραμα του ΕΙΕΠ είναι η προώθηση, ανάπτυξη και εμπέδωση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καθώς και η ανάπτυξη κουλτούρας στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ελλάδα. Από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου γιορτάζουμε, εταιρείες, στελέχη και ομάδες της πρώτης γραμμής, την πίστη και δέσμευσή μας σε αυτό το όραμα και τις καθημερινές μας προσπάθειες να γίνουμε καλύτεροι, τόσο προς τους εξωτερικούς, όσο και προς τους εσωτερικούς μας πελάτες.

Ποια είναι τα οφέλη της εταιρείας από τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών;

Τα οφέλη από μια τέτοια γιορτή είναι πολλαπλά.

  • Ευκαιρία, για κάθε εταιρεία η οποία συμμετέχει, να ενδυναμώσει περισσότερο τόσο τις σχέσεις των ανθρώπων μέσα στον οργανισμό, όσο και με τους πελάτες της.
  • Αναγνώριση και επιβράβευση των ανθρώπων οι οποίοι εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την εμπειρία του πελάτη.
  • Πρωτότυπες και καινοτόμες δράσεις προσφοράς και ανταπόδοσης προς αυτούς οι οποίοι καθημερινά μας επιλέγουν και μας στηρίζουν, αλλά και προς την κοινωνία.
  • Όμορφες στιγμές, χαμόγελα και ενδυνάμωση των ανθρώπινων σχέσεων.

Γιατί πιστεύετε ότι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτηση Πελατών αναδεικνύει τον ρόλο της εξυπηρέτησης στην εταιρεία;

Παραδοσιακά, στις γιορτές φοράμε τα καλά μας. Μέσα από έναν τέτοιο θεσμό, δίνεται η ευκαιρία στις εταιρείες να βάλουν στην άκρη, έστω και προσωρινά, τις καθημερινές δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, να υπενθυμίσουν στους εαυτούς τους τον σκοπό και την αξία του να έχουν (και να διατηρούν) τον πελάτη (τους ανθρώπους!) στο επίκεντρο της λειτουργίας τους και, προς αυτήν την κατεύθυνση, να βρίσκουν έμπνευση, ιδέες και τρόπους να γίνονται ακόμη καλύτερες.

Εάν θα έπρεπε να συνοψίσετε το concept της Εθνικής Εβδομάδας σε μια πρόταση, τι θα λέγατε;

«Μαζί για την εξυπηρέτηση! Εκεί που οι καρδιές όλων χτυπάνε δυνατά», είναι το φετινό μήνυμα της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

Ευχή και ελπίδα όλων όσοι πιστεύουμε στο όραμα του ΕΙΕΠ είναι να κρατήσουμε αναμμένα τα φώτα της γιορτής και μετά τη λήξη αυτής της Εβδομάδας, όλον τον χρόνο, κάθε ημέρα.