Με ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκε η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 (CSWEEK) από 1 έως 6 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 88 από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ) διοργάνωσε και συντόνισε για 2η χρονιά τον εορτασμό του διεθνούς θεσμού στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας τη σημασία της υψηλής ποιότητας Εξυπηρέτησης. Στόχος της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών είναι η ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών και η επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Οι συμμετέχουσες εταιρείες διοργάνωσαν μία πληθώρα δράσεων όπως διαγωνισμούς και workshops για τους πελάτες τους, πρακτικές όπως «managers to the floor» ώστε ανώτατα στελέχη να συμμετέχουν ξανά στις δραστηριότητες της 1ης γραμμής, ομιλίες για εργαζομένους και συνεργάτες, ψυχαγωγικές δραστηριότητες για τους εργαζομένους τους, family days, κ.ά.