H Praktiker Hellas συμμετείχε, για 6η συνεχή χρονιά, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Από τις 7 έως τις 12 Οκτωβρίου, καταναλωτές όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε δημιουργικά workshops, πήραν μέρος σε διαγωνισμούς και απήλαυσαν εκπτώσεις σε όλα τα καταστήματα και το praktiker.gr. Επιπλέον, για τους εγγεγραμμένους στο Πρόγραμμα Πιστότητας myPraktiker έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας ειδικές προσφορές, ενώ διοργανώθηκε «Διαγωνισμός Αξιολόγησης Εξυπηρέτησης» (Great Service Store), καθώς και εμπειρίες και δράσεις σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους εργαζομένους της εταιρείας.

Παράλληλα, με αφορμή την ΕΕΕΠ, εγκαινιάστηκε η νέα παροχή της εταιρείας προς τους εργαζομένους της και τους πρώτου βαθμού συγγενείς τους, που αφορά σε γραμμή διατροφικής συμβουλευτικής, καθώς και 24ωρη γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης. Σημειώνεται, τέλος, ότι την Κυριακή 20 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκαν και ενέργειες ΕΚΕ.