Η Εξυπηρέτηση Πελατών, τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται ραγδαία σε ένα σημαντικό πεδίο καινοτομίας για τις επιχειρήσεις, που επενδύουν στρατηγικά στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και της εξυπηρέτησης σε όλα τα touchpoints με τον πελάτη.

Η εκπαίδευση του προσωπικού στην άψογη εξυπηρέτηση είναι εκ των ουκ άνευ για τις εταιρείες που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Πρακτικές εκπαίδευσης για την Εξυπηρέτηση πελατών θα παρουσιαστούν μεταξύ άλλων, στις 28/3 στο πλαίσιο του 5ου συνεδρίου για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Συγκεκριμένα, καλές πρακτικές σχετικά με την εκπαίδευση για την εξυπηρέτηση πελατών θα παρουσιάσουν οι εταιρείες Coffee Island, Blacklight, Καυκάς, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Κέντρο Πολιτισμού, Δέλτα Τρόφιμα, OTE Group και Cosmote e-value. Επιπλέον, στο πλαίσιο του συνεδρίου, στις 29/3 θα πραγματοποιηθούν 6 workshops για την εξυπηρέτηση πελατών, με εισηγητές από τις εταιρείες Blacklight, Happy Creations, Impact, Optimal HR, Response και τον Παναγιώτη Ρεγκούκο.