Με moto τη λέξη «Συμμετέχουμε», η PressiousArvanitidis, μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε για 2η χρονιά στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών την περίοδο 7-12 Οκτωβρίου, με μία σειρά από δράσεις με επίκεντρο τους πελάτες, εσωτερικούς και εξωτερικούς.

Εναλλαγές στις θέσεις εργασίες, διαγωνισμός με θέμα «Εξυπηρέτηση για εμένα σημαίνει…», ομιλίες και παρουσιάσεις με θέμα την «Εξυπηρέτηση του πελάτη», αποστολή μηνυμάτων προς τους πελάτες που τους ευχαριστούσαν για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στην PressiousArvanitidis, ήταν μόλις μερικές από τις δράσεις που έλαβαν χώρα την αντίστοιχη περίοδο. Επισημαίνεται, τέλος, ότι η Εβδομάδα ολοκληρώθηκε με ένα σημαντικό γεγονός για την εταιρεία, δηλαδή την μετεγκατάσταση του Εμπορικού Τμήματος, καθώς και του τμήματος ψηφιακών εκτυπώσεων σε νέο χώρο επί της Λεωφόρου Κηφισίας.