«The best a company can honestly do is give workers a glimpse of where the company is headed and how they might fit into it» – Peter Cappelli, Professor of Management, Director of The Center for Human Resources, University of Pennsylvania’s Wharton School
Το σημερινό εργασιακό γίγνεσθαι επιβεβαιώνει ότι οργανισμοί και ανθρώπινο δυναμικό είναι συνοδοιπόροι στις εξελίξεις και για να προχωρήσουν οφείλουν να «βλέπουν» προς την ίδια κατεύθυνση. Αν και ο Peter Cappelli, εξέχουσα ακαδημαϊκή προσωπικότητα στον χώρο του Management, υποστήριξε αρκετά χρόνια πριν ότι η καλύτερη ενέργεια κάθε εταιρείας είναι να δείχνει προς τα πού πηγαίνει, στην εποχή που διανύουμε αποδεικνύεται εμπράκτως πόσο ουσιαστικό είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι να γίνουν «κοινωνοί» του ταξιδιού.
Από ότι φαίνεται, είναι η πιο κατάλληλη περίοδος έτσι ώστε οι εταιρείες να αδράξουν την ευκαιρία και να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους για το workforce & succession planning τους, να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους και να ισχυροποιήσουν το αποτύπωμά τους στο μέλλον. «Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση!», τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον. Ως εκ τούτου, η δημιουργία ενός pipeline ταλέντων σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα είναι εξίσου σημαντική, με την ανάγκη συνύπαρξης του workforce planning με το succession planning να είναι επιτακτική και όχι ένα ακόμα «nice-to-have». Στο σχετικό αφιέρωμα του περιοδικού, θα διαβάσετε tips και ορισμένα χρήσιμα βήματα εφαρμογής.
Μια ακόμα ανάγκη, ίσως να μπορούμε να κάνουμε λόγο για τάση, που παρατηρείται είναι η εξωστρέφεια. Η κοινωνική αποστασιοποίηση που επήλθε λόγω της πανδημίας και η στροφή προς την εξ αποστάσεως εργασία καθολικά, έχουν οδηγήσει οργανισμούς και ανθρώπους στην αναζήτηση κοινωνικών συνδέσεων και στην επιθυμία να έλθουν σε επαφή με άλλους ανθρώπους έστω και virtual. Ταυτόχρονα, όλα αυτά έχουν επιβάλλει την αναζήτηση του ταλέντου μέσα από τα social media, με το Social Recruiting να λειτουργεί προς όφελος τόσο των εταιρειών όσο και των ίδιων των υποψηφίων. Και όχι μόνο όσων ενεργά αναζητούν εργασία, αλλά κυρίως των παθητικών υποψηφίων που επιχειρούν αλλαγή πορείας και βηματισμού. Τι σημαίνουν όλα αυτά και ποιες είναι οι κοινωνικές πλατφόρμες που έχετε στη διάθεσή σας μπορείτε να τα διαβάσετε στο αφιέρωμά μας για το Social Recruiting.
Το εξ αποστάσεως recruiting, το onboarding νέων ταλέντων και η διαχείριση του ταλέντου συνολικά αποτελούν πρόκληση, και για αυτό οι εταιρείες καλούνται να σκεφτούν τι προσφέρουν τα ψυχομετρικά εργαλεία και να λάβουν υπόψη τους τη χρησιμότητά τους. Επαναπροσδιορίζοντας την κατεύθυνσή της, κάθε επιχείρηση έχει όφελος από την αξιοποίηση της ψυχομετρίας σε αυτή τη χρονική περίοδο. Προκείται, δηλαδή, για μια επένδυση που θα φέρει πολλαπλά οφέλη. Για όλα τα παραπάνω θα διαβάσετε στο τεύχος που έχουμε ετοιμάσει για εσάς!
Αναδεικνύοντας το κλίμα σύμπνοιας που πρέπει να υπάρχει και φέρνοντας στο προσκήνιο πρακτικές και λύσεις, σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στο φετινό HR in Action, που είναι πιο επίκαιρο, πρακτικό, δυναμικό και διαδραστικό από ποτέ! Στις 7 Ιουλίου ο καθένας από εμάς μπορεί να μάθει και να εμπνευστεί από τις καλές πρακτικές που θα παρουσιαστούν με φόντο την ομαλότερη ένταξη στην κανονικότητα!