“Employee Value Proposition” (ΕVP) είναι η επωνυμία του νέου προγράμματος επιβράβευσης των εργαζομένων που λανσάρει το Public Group, με μήνυμα: “Leave your mark in our story”.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο Employee Value Proposition «αποτελεί τον πυλώνα της πολιτικής για την ενίσχυση της εργασιακής κουλτούρας και την προώθηση της ανάπτυξης των εργαζομένων, προσφέροντας ένα περιβάλλον εργασίας που ενθαρρύνει την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, την καινοτομία και την αλληλοϋποστήριξη». Το EVP περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, προγράμματα εκπαίδευσης, ευεξίας και αναγνώρισης, που προάγουν τη συμπερίληψη, τη διαφορετικότητα, την επιτυχία και την ικανοποίηση των εργαζομένων. ‘Όπως αναφέρει το Public Group στη σχετική του ανακοίνωση, για το 2023 τα bonus αυξήθηκαν κατά 21% σε σχέση με το 2022 και διανεμήθηκαν και σε 26% μεγαλύτερη βάση εργαζόμενων σε σχέση με το έτος 2022. Παράλληλα, σημειώθηκε αύξηση κατά 24% στις προαγωγές σε σχέση με το 2022, δίνοντας ευκαιρίες σε ταλέντα να αναπτυχθούν περαιτέρω εντός του οργανισμού.

«Η καλλιέργεια μιας κουλτούρας που εκτιμά τη συμβολή των ανθρώπων της, ενισχύει τις φιλοδοξίες τους και υποστηρίζει την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη αντανακλάται στη δημιουργία της γενιάς “Orange Gen”, γενιά που αποτελείται από περισσότερα από 2.000 άτομα και δεν εστιάζει στο φύλο, στις προτιμήσεις ή στην ηλικία, υποστηρίζει τη συνεχή εξέλιξη και αγκαλιάζει το διαφορετικό» αναφέρει η εταιρεία, τονίζοντας παράλληλα 4 στρατηγικούς πυλώνες που ενισχύουν την κουλτούρα και την ατομική ανάπτυξη:

  • Innovation & Growth: Όλη η ομάδα συμμετέχει σε ένα καινοτόμο οικοσύστημα με δυναμικό σχέδιο ανάπτυξης στον κλάδο του OmniRetail με πρωτοβουλίες που ενισχύουν την καινοτομία, δίνοντάς της την ευκαιρία και τον χώρο να φέρουν ιδέες και προτάσεις που στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση του οργανισμού.
  • Personal Development: Πρόγραμμα eLearning σε Νέες Τεχνολογίες και Εργαλεία και δυνατότητα παρακολούθησης σεμιναρίων με στόχο το κάθε μέλος της ομάδας να έχει την ευκαιρία να αποκτήσει διαφοροποιημένη εμπειρία στο πλαίσιο του προγράμματος Public Group Talent Alliance, Public the Omnichannel Retailer, PublicNEXT κ.λπ.
  • Exciting & Flexible Workplace: Ο Όμιλός υιοθετεί τον διασκεδαστικό χαρακτήρα και το ταξίδι της μάρκας Public, προσφέροντας ευελιξία και σύγχρονα μοντέλα εργασίας.
  • Behavioral Health: Γίνονται μέρος μιας κουλτούρας που υποστηρίζει την αυτονομία, το ανήκειν, την ψυχολογική και οικονομική ασφάλεια και βιωσιμότητα.

Τέλος, αναγνωρίζοντας τη σημασία του Culture Alignment για την καλύτερη κατανόηση του νέου EVP, έχει σχεδιαστεί μία σειρά ενεργειών που περιλαμβάνουν workshops για τους υπάρχοντες εργαζόμενους και onboarding orientation για τους μελλοντικούς joiners.