Tο Health Grand Prix for Good στα Cannes Lions International Festival of Creativity κέρδισε το «Working with Cancer» της Publicis Groupe.
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που εμπνεύστηκε ο Arthur Sadoun, Chief Executive της εταιρείας, με στόχο «να εξαλείψει το στίγμα του καρκίνου στον χώρο εργασίας» και να δημιουργήσει εγγυήσεις για τις θέσεις εργασίας των ανθρώπων που ζουν με καρκίνο ή άλλες χρόνιες παθήσεις, αφού δημοσιοποίησε τη δική του διάγνωση κατά τη διάρκεια της θεραπείας του.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, το Publicis Foundation συνεργάστηκε με το Memorial Sloan Kettering Cancer Center και άλλες φιλανθρωπικές οργανώσεις, ενώ η κίνηση υποστηρίχθηκε από μια διαφημιστική καμπάνια. Επισημαίνεται, τέλος, πως αυτή τη στιγμή έχουν υπογράψει το pledge περισσότερες από 600 εταιρείες.
(Πηγή: Campaign)