Μία παγκόσμια πρωτοβουλία για την εξάλειψη του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο παρουσιάζει η Publicis. Συγκεκριμένα, με αφορμή τη μάχη του CEO της, Arthur Sadoun, με την ασθένεια, δημιουργήθηκε το pledge «Working With Cancer», ένας παγκόσμιος διακλαδικός συνασπισμός για τον τερματισμό του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο. Και αυτό διότι, πέρα από τις ευχές που δέχθηκε ο Sadoun όταν διαγνώστηκε, έλαβε και έναν ανησυχητικό αριθμό μαρτυριών από ανθρώπους του κλάδου που αντιμετώπιζαν την ίδια ασθένεια και φοβόντουσαν όχι μόνο για τη ζωή τους, αλλά και για τη δουλειά τους. «Συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό που πολεμούσαμε εδώ δεν ήταν πραγματικότητα, αλλά μια αντίληψη.

Η αντίληψη ότι όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι από δυνατός αδύναμος», ανέφερε ο Sadoun. Έτσι, προκειμένου να επιστήσει την προσοχή, η Publicis δημιούργησε μια καμπάνια που θα «τρέξει» σε επιχειρηματικά Μέσα για να δημιουργήσει ένα κίνημα στις επιχειρηματικές κοινότητες.

Το pledge θα συνοδεύεται επίσης από ένα video, το οποίο σκιαγραφεί την εμπειρία καρκινοπαθών που κρύβουν την κατάστασή τους από τους συναδέλφους τους και το οποίο θα «απλωθεί» σε ψηφιακά Μέσα. Επισημαίνεται, τέλος, ότι το «Working With Cancer» έχει ήδη εξασφαλίσει την υποστήριξη παγκόσμιων οργανισμών, όπως οι Disney, Google, L’Oréal, LVMH, McDonald’s, Meta, Mondelez, Nestlé, Omnicom Group, Interpublic Group, PepsiCo, Unilever κ.ά.

(Πηγή: AdAge)