Είναι η επιχείρησή σας παθιασμένη με τους πελάτες; Είστε αμείλικτοι όταν κάνετε την αυτοκριτική σας; Αν με το χέρι στην καρδιά απαντάτε «ναι» και στα τρία ερωτήματα, τότε αυτό το βιβλίο δεν είναι για εσάς.

Γράφει ο Βασίλης Καφίρης, Head of Business Unit & Live Events Producer, Boussias

Αναζητώντας το λήμμα «relent-less» στο Cambridge Oxford Dictionary, διαβάζουμε τον παρακάτω ορισμό: «continuing in a severe or extreme way». Μια απόδοση στα ελληνικά είναι με τη λέξη «αμείλικτα», από το αρχαίο ρήμα μειλίσσω που θα πει «ευφραίνω, γλυκαίνω» και το στερητικό «α». Ο συγγραφέας σκόπιμα χρησιμοποιεί τη λέξη αυτή, για να υπενθυμίσει στον αναγνώστη ότι ο επιχειρηματικός κόσμος είναι ένα σκληρό και αδυσώπητο περιβάλλον. Ένας κόσμος όπου καμιά αποτυχία δεν είναι τελεσίδικη, όμως κάθε προσπάθεια να διασκεδάσουμε, να ευφράνουμε μια αποτυχία, δυνητικά λειτουργεί ως εφαλτήριο για την επόμενη. Αμείλικτα λοιπόν, χωρίς να στρογγυλεύουμε τις γωνίες και χωρίς να αναζητούμε παρακάμψεις, να κάνουμε αυτοκριτική και να προσηλωνόμαστε στον σκοπό μας.

Ταυτόχρονα, ο John Tschohl, παραθέτοντας αντίστοιχα παραδείγματα, επιχειρηματολογεί λέγοντας ότι ο κοινός παρονομαστής μεταξύ των πλέον επιτυχημένων επιχειρήσεων σήμερα, δεν είναι άλλος από την άψογη Εξυπηρέτηση Πελατών. Οι επιχειρήσεις που θέτουν ως βασική αρχή την Εξυπηρέτηση του Πελάτη, βάζουν τα θεμέλια της μετέπειτα επιτυχίας τους.Μέσα στις 144 σελίδες του βιβλίου, κάθε επιχειρηματίας και στέλεχος επιχείρησης θα ανακαλύψει δημιουργικούς τρόπους για να είναι αμείλικτος με τις αποτυχίες του, να βελτιώνεται και τελικά, επιβεβαιώνοντας τη φράση του Βέρνον Χιλ ότι «μόνο οι πελάτες μετράνε, αυτοί πληρώνουν τους μισθούς μας», να παθιαστεί με το να υπηρετεί αυτόν που πληρώνει τον μισθό του, δηλαδή τον πελάτη. Το βιβλίο είναι ευκολοδιάβαστο. Δεν παραθέτει θεωρίες, ενώ αντίθετα αναλύει δεκάδες πραγματικά case studies που βοηθούν στην κατανόηση της κεντρικής ιδέας. Bonus, στο τέλος κάθε ενότητας υπάρχει σύνοψη με key takeaways και σχετικές ασκήσεις.

Σημειώνεται ότι ο John Tschohl έχει χαρακτηριστεί από την USA Today, το Time και το Entrepreneur ως Customer Ser-vice Guru.