Ολοκληρώθηκε, την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου, στην αίθουσα Vmax Sphera του The Mall Athens, το 15° Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), με τίτλο «Artificial Sales Intelligence», παρουσία 800 συνέδρων.
Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ομιλίες, να συμμετάσχουν σε πάνελ και να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την επίδραση της ΤΝ στις πωλήσεις και τις επιχειρηματικές πρακτικές. Στις στιγμές του συνεδρίου, οι οποίες ξεχώρισαν, περιλαμβάνεται η παρουσίαση της έρευνας «EY Future Consumer Index Ελλάδα 2024», από τον Θάνο Μαύρο, Partner ΕΥ και Επικεφαλής του τομέα Λιανεμπορίου & Καταναλωτικών Προϊόντων για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η οποία ανέδειξε τις προτεραιότητες των καταναλωτών και τις προκλήσεις των επιχειρήσεων, προκειμένου να προσαρμοστούν σε αυτές, θέτοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο.
Επίσης, στην ενότητα «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ΤΝ στις ελληνικές επιχειρήσεις», με ομιλητή τον Καθ.Γεώργιο Δουκίδη, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα έρευνας, σε συνεργασία με την Grant Thornton, σε 400 ελληνικές επιχειρήσεις, η οποία ανέδειξε τις τρέχουσες τάσεις και πρακτικές γύρω από την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και της ΤΝ. Επιπλέον, στην ενότητα «Artificial Intelligence… σε πρώτο πλάνο» ειδικοί του κλάδου ανέδειξαν τον ρόλο της στη διαδικασία πώλησης και τη στρατηγική αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις, ενώ η ενότητα «Από την ένταση στην εμπιστοσύνη: Πλοήγηση στην αντιπαράθεση και την ευημερία στον χώρο εργασίας», ανέδειξε τη σημασία της αυτο-ηγεσίας και της ενσυνείδητης ηγεσίας σε ένα περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλεται.