Η Black Light στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να ευαισθητοποιήσει τις επιχειρήσεις της χώρας σε ζητήματα προσβασιμότητας ξεκίνησε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Sephora Greece. Σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση, τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο εκπαίδευσε τόσο δια ζώσης, όσο και διαδικτυακά, εργαζόμενους/ες και υπεύθυνους/ες καταστημάτων σε ένα φάσμα περιοχών από τα πιο κεντρικά καταστήματα της Αθήνας, έως τα πιο απομακρυσμένα, όπως των Ιωαννίνων και της Καβάλας.

Οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν στις βέλτιστες τεχνικές προσέγγισης, συνοδείας και εξυπηρέτησης πελατών με οπτική αναπηρία, ενώ μέσω διαδραστικού παιχνιδιού ήρθαν σε επαφή με την γενικότερη ορολογία γύρω από την αναπηρία, καθώς και με τις καθημερινές συνήθειες των τυφλών ατόμων. Παράλληλα, με αφορμή την ημέρα της γυναίκας, το γυναικείο team της Black Light συμμετείχε σε ένα από τα «Sephora Stands Classes for Confidence».

Η Αθηνά Παπαδοπούλου, Training Manager των καταστημάτων Sephora δήλωσε: «Η συμπεριληπτικότητα είναι θεμελιώδης αξία για τη Sephora παγκοσμίως. Η συνεργασία μας με την Black Light επιβεβαιώνει και αναδεικνύει την αξία αυτή, καθώς δίνει τη δυνατότητα στην ενδυνάμωση και κατάρτιση των ομάδων μας, έτσι ώστε να μπορούν να παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση σε όλο το εύρος των πελάτων μας. Οι στιγμές που μοιραστήκαμε με τη Black Light μας απέδειξαν ότι η ομορφιά όπως και συμπεριληπτικότητα δεν έχουν όρια και απευθύνονται σε όλους. Έχουν έναν κοινό όραμα και ακολουθούν το ίδιο μονοπάτι, που οδηγεί στο πάθος για την ικανοποίηση όλων των πελατών μας και των ομάδων μας».