Δύο Partners workshops για τους συνεργάτες του διοργάνωσε η Skroutz. Πρόκειται για μία σειρά από γρήγορα και αποτελεσματικά workshops που προσφέρουν γνώση, market insights, χρήσιμα tips αλλά και τη δυνατότητα networking στους συνεργάτες της εταιρείας, με στόχο να τους βοηθήσει να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης τους και να βελτιώσουν την απόδοση των πωλήσεών τους.

Ειδικότερα, τα εν λόγω Partners workshops οργανώθηκαν στα κεντρικά γραφεία της Skroutz στη Νέα Ιωνία, όπου καταρτισμένα στελέχη ανέλαβαν να παρουσιάσουν best practices, να δώσουν συμβουλές αλλά και να προτείνουν πρακτικές για την καλύτερη αξιοποίηση των προσφερόμενων αναπτυξιακών εργαλείων ώστε να μπορούν οι συνεργάτες να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους.

Τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου, υλοποιήθηκε το Health and Beauty workshop, ενώ την Τρίτη, 18 Ιουνίου, διοργανώθηκε, σε συνεργασία με την Convert Group, ένα “back to school” workshop για brands, όπου παρουσιάστηκε το εργαλείο Skroutz Market Intelligence και οι προσφερόμενες διαφημιστικές λύσεις για τα brands. Επισημαίνεται, τέλος, ότι τα workshops ξεκίνησαν πιλοτικά το 2023, ενώ η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει να τα προσφέρει, εστιάζοντας κάθε φορά και σε διαφορετική θεματική.