Οι άνθρωποι της Skroutz βρέθηκαν στο επίκεντρο της νέας επετειακής διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας, με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργίας της.

Συγκεκριμένα, χαρακτηρίζονται ως το πιο σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας της, αφού, κάθε γραμμή κώδικα, κάθε ερώτημα το οποίο απαντάται, κάθε παραγγελία η οποία φτάνει στην ώρα της και πολλά ακόμα δεν θα ήταν δυνατά χωρίς αυτούς.

Η καμπάνια έχει σκοπό να ευχαριστήσει και όλους τους χρήστες οι οποίοι έκαναν το Skroutz το marketplace που είναι σήμερα, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η καμπάνια ξεκίνησε να προβάλλεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και διαδικτυακά από την αρχή του έτους, όπως και με out-of-home διαφήμιση σε σταθμούς του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.