Τα περισσότερο «στρεσογόνα» καθήκοντα για τους εργαζομένους καταγράφει σε νέα της έρευνα η Sodexo Engage, με δείγμα πάνω από 1500 άτομα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αναλυτικότερα, βάσει της εν λόγω έρευνας, το 26,8% των εργαζομένων αγχώνεται περισσότερο όταν πρέπει να αντιμετωπίσει κάποια παράπονα, με ένα 21,1% να βρίσκει εξαιρετικά πιεστικό το multitasking και το 18,7% στρεσάρεται από τα συνεχόμενα meetings κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, το 17,6% των ερωτηθέντων εξήγησε ότι αισθάνεται μεγαλύτερο στρες από τα performance reviews και το 17,4% όταν χρειάζεται να συνομιλήσει τηλεφωνικά με τους πελάτες.

Υψηλά ποσοστά άγχους καταγράφονται και όταν απαιτείται από τα άτομα να παρουσιάσουν κάτι (17,1%), στη διαχείριση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (15%) και στην επίλυση διάφορων προβλημάτων ή τεχνικών ζητημάτων (15%), ενώ το 14,3% δήλωσε ότι αγχώνεται από την εργασία με μεγάλα ψηφιακά αρχεία και το 14% με τις πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις με τον manager του. Επίσης, η έρευνα καταγράφει διαφορές ανάλογα με τον κλάδο εργασίας.

Έτσι, οι εργαζόμενοι στον κλάδο των κατασκευών, της αρχιτεκτονικής και της μηχανικής στρεσάρονται περισσότερο από το multitasking (34,3%), όπως και αυτοί που εργάζονται στις Τέχνες και τον Πολιτισμό (18,5%) και στην Εκπαίδευση (22,1%). Αναφορικά με τον κλάδο των οικονομικών, το 25,7% αγχώνεται από τα συνεχόμενα meetings, ενώ η διαχείριση των παραπόνων πιέζει περισσότερο τους εργαζόμενους στους κλάδους της Υγείας (28,1%), του ΙΤ και των τηλεπικοινωνιών (25,5%), των υποδομών (28,7%), του Retail και της Ψυχαγωγίας (37,8%) και τον ταξιδιωτικό και των μεταφορών (35,3%).