Το νέο employer brand image της McDonald’s αποτυπώνει η νέα καμπάνια της, με σλόγκαν «Μαζί θα δημιουργήσουμε αξέχαστες εμπειρίες».

Η ταινία αποτυπώνει, όπως αναφέρεται, τις συχνά χιουμοριστικές στιγμές της εργασίας στο εστιατόριο, αποδεικνύοντας «πώς οι αναπόφευκτες ατυχίες και οι άβολες στιγμές συμβάλλουν σε αξέχαστες εμπειρίες και στην οικοδόμηση πρακτικών δεξιοτήτων».

Ενδεικτικά, όπως σημειώνει και η σχετική ανακοίνωση, η McDonald’s, μέσω της Premier Capital Hellas, απασχολεί ανθρώπους κάθε γένους ή φυλής, ηλικίας ή κοινωνικού υπόβαθρου, ενώ περίπου 1.600 εργαζόμενοι εκπαιδεύονται και εργάζονται στα 35 εστιατόρια στην Ελλάδα.

Επιπλέον, η ομάδα αποτελείται, κυρίως, από νεαρές ηλικίες, καθώς 60% του προσωπικού είναι κάτω των 28 ετών. Επίσης, 46% των επικεφαλής τμημάτων είναι γυναίκες, ενώ εκπροσωπούνται 27 διαφορετικές εθνικότητες.