Την πρωτοβουλία της ξενοδοχειακής εταιρείας «BLUE GR ΑΕ» να καταβάλει επιπλέον αμοιβή στους εργαζομένους της, οι οποίοι στήριξαν την επιχείρηση σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, εξαίρει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Λασιθίου.

«Με γνώμονα πάντοτε τον παράγοντα άνθρωπο η εταιρεία διασφαλίζει αξιοπρεπές εργασιακό περιβάλλον με ασφάλεια και κατανόηση. Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου, έχει καθήκον να αναφέρει παραδείγματα προς αποφυγή και κακής συμπεριφοράς που καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, αλλά το ίδιο καθήκον έχει να αναφέρει και τα θετικά.

Ελπίζουμε και άλλοι ξενοδόχοι να ακολουθήσουν το παράδειγμα της κ. Τζίνας Μαμιδάκη» αναφέρει χαρακτηριστικά η εν λόγω ανακοίνωση και συνεχίζει: «Ένας καλός λόγος, ένα ευχαριστώ με οποιοδήποτε τρόπο εκφράζεται είτε υλικά είτε ηθικά, τονώνει το ενδιαφέρον των εργαζομένων και τους κινητοποιεί πάντα να προσφέρουν τον καλύτερο εαυτό τους. Η σχέση μεταξύ εργαζόμενου και εργοδότη είναι αμφίδρομη και απαιτεί σχέσεις καλής επικοινωνίας και αξιοπρεπούς συμπεριφοράς».