Μία νέα συνεργασία υλοποίησαν το BCA College και το LaLiBay Resort & Spa, πραγματοποιώντας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενίσχυσης και επαγγελματικής ανάπτυξης. Στο εν λόγω πρόγραμμα αναλύθηκαν οι βασικοί πυλώνες του Hospitality, με έμφαση σε Food & Beverages και στην αποτελεσματική επικοινωνία με τους φιλοξενούμενους και τους συνεργάτες.
Έτσι, αναλύθηκαν οι βασικές κατηγορίες κρασιών και οι ιδανικοί συνδυασμοί τους με εδέσματα, ενώ έλαβε χώρα συζήτηση σε σχέση με την ομαδικότητα, τον σεβασμό, τη συνεργασία και τη σωστή στάση σώματος.
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, αναγνωρίζοντας τη σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας και των ασυνείδητων συμπεριφορών, ενώ μέσω βιωματικών δράσεων αναδείχθηκε η έννοια της ενσυναίσθησης, ο ρόλος των «magic moments» στη συνολική ικανοποίηση των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων με το ακρωνύμιο LAST (Listen, Apologize, Solution, Thank them).