Ένα ξεχωριστό project για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του προγράμματος «International Marketing» επεφύλασσε η συνεργασία της Intersport και του ΟΠΑ για τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά. Συγκεκριμένα, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του ΟΠΑ κλήθηκαν να παρουσιάσουν σε στελέχη της Intersport το πώς η εταιρεία θα συνεχίσει να κάνει πράξη το Retail Excellence, μέσα από μία phygital προσέγγιση.

Νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε αυτή των Ζωής Μυλωνά, Καλλιόπης Νίκζα και Άρτεμις Σαλπιγγίδου, ενώ για την υλοποίηση του εν λόγω project συνέβαλαν, αφενός η Επίκουρη Καθηγήτρια, Καλυψώ Καραντινού και το Γραφείο Διασύνδεσης του ΟΠΑ και αφετέρου μία ομάδα στελεχών της Intersport, αποτελούμενη από τους Μαρία Κολοκυθά, HR Manager Greece & Cyprus, Νατάσσα Φωτεινακοπούλου, HR Project Specialist, Ελένη Μεταξά, Regional Retail Experience Manager, Μαρία Σούλτου, Retail Marketing Specialist και Χρήστο Μαμακούκα, Visual Merchandising Supervisor.

«Για όλους εμάς στην Intersport, η προσφορά της καλύτερης εμπειρίας του πελάτη, μέσω της omni-channel προσέγγισής μας αποτελεί μέρος της αποστολής μας! Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους φοιτητές που προσέφεραν το πάθος και το ταλέντο τους, παράγοντας πολλές ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες ιδέες» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ν. Φωτεινακοπούλου. Επισημαίνεται ότι η συνεργασία της εταιρείας με το ΟΠΑ συνεχίζεται και με άλλα αντίστοιχα projects.