Την Πέμπτη 5 Μαρτίου, από τις 9:00 έως τις 18:00, στο αμφιθέατρο ΟΤΕAcademy, θα πραγματοποιηθεί το 6ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών από την BOUSSIAS, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Ειδικότερα, στο πλαίσιο του εν λόγω συνεδρίου θα παρουσιαστούν 36 case studies σχετικά με την εξυπηρέτηση από τους κλάδους του Λιανεμπορίου, της Αυτοκίνησης, των Τραπεζών, των Τηλεπικοινωνιών, της Ενέργειας, της Βιομηχανίας, των Ασφαλειών, της Διασκέδασης, της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας και των Υπηρεσιών, ενώ τα στελέχη που θα συμμετάσχουν θα εκπαιδευτούν σε μια θεματολογία που εκτείνεται από την αξιοποίηση ψηφιακών λύσεων όπως τα customer portals, τα phygital workplaces, το interactive video chat, τα digital research tools και η τεχνητή νοημοσύνη, μέχρι την αξιοποίηση μεθόδων και λύσεων στην εκπαίδευση, τα contact centers, την τεχνική εξυπηρέτηση, την παροχή κινήτρων και την ενδυνάμωση των ανθρώπων που εξυπηρετούν κ.ά.