Οι δημοφιλείς, για εργοδότες και τμήματα HR, έρευνες σχετικά με το engagement των εργαζομένων αποτυπώνουν, άραγε, τα ειλικρινή συναισθήματα των τελευταίων για το θέμα, διερωτάται νέα έρευνα της εταιρείας people analytics, Visier για την αγορά εργασίας των ΗΠΑ.

Όχι απαραίτητα, καθώς οι εργαζόμενοι ενδέχεται να δίνουν μη ειλικρινείς απαντήσεις και τις ομάδες HR να βασίζονται σε αυτές, όταν καλούνται να αναπτύξουν πρωτοβουλίες ή να λάβουν αποφάσεις σχετικά με την παραγωγικότητα και το agility, απαντά η Visier.

Μάλιστα, σημειώνει ότι 47% από τους 1.000 ερωτηθέντες εργαζόμενους με έδρα τις ΗΠΑ δήλωσαν ότι συχνά ή περιστασιακά αισθάνονται ότι πιέζονται να αποκρύψουν το feedback τους, ενώ ένα 6% απαντά σπάνια ή ποτέ με ειλικρίνεια. Ως κύριος «ένοχος» αναφέρεται η έλλειψη εμπιστοσύνης στο σύστημα data management του οργανισμού τους. Επιπλέον, 37% των εργαζομένων δήλωσαν ότι δεν πιστεύουν πως οι έρευνες engagement είναι ποτέ πραγματικά ανώνυμες.

Εξέφρασαν δε την πεποίθηση ότι οι managers δεν αντιλαμβάνονται το πώς αισθάνονται οι ίδιοι, με 44% να πιστεύουν ότι ο manager τους θα βαθμολογούσε τη συναισθηματική τους κατάσταση διαφορετικά και 21% ότι θα την αντιμετώπιζε υπερβολικά.

(Πηγή: HR Dive)