Τα McDonald’s προσέλκυσαν 20.000 άτομα μέσω ίντερνετ, από τη στιγμή που λανσάρισε το συγκεκριμένο σύστημα, δηλαδή τον περασμένο Μάρτιο.

Με αυτή της την κίνηση, η εταιρεία εξοικονόμησε 500.000 λίρες. Η εταιρεία ανέφερε ότι προσλαμβάνει, κατά μέσο όρο, 1.000 νέους ανθρώπους κάθε εβδομάδα και λαμβάνει 1.400 βιογραφικά ημερησίως. Η μείωση του κόστους συνδέεται με την εισαγωγή ψυχομετρικών τεστ πριν από την πρώτη συνέντευξη, η οποία οδηγεί σε εξοικονόμηση του χρόνου των μάνατζερ.

Τον Αύγουστο, τα McDonald’s ανακοίνωσαν ότι επρόκειτο να προσλάβουν 4.000 εργαζόμενους, μέσω μιας μεγάλης διαφημιστικής καμπάνιας η οποία θα προσέλκυε άτομα να κάνουν αίτηση.

Πηγη: HR Magazine