O μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Τhe Marketing Hub», ξεκίνησε πρόγραμμα mentoring για τους ανθρώπους οι οποίοι εργάζονται στο χώρο του marketing. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους marketers με εργασιακή εμπειρία έως 5 χρόνια, καθώς και σε τελειόφοιτους φοιτητές του marketing. Σύμφωνα με το «Τhe Marketing Hub», σκοπός του προγράμματος είναι η διασύνδεση των νέων επαγγελματιών με έμπειρα, καταξιωμένα στελέχη του marketing (mentors), «προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να εξελίξουν και να αναπτύξουν την καριέρα τους, μέσω μιας δυναμικής και αμφίδρομης εμπειρίας μάθησης, ανατροφοδότησης και καθοδήγησης».

Eπίσης, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα (mentees) «θα μπορέσουν να διευρύνουν το επαγγελματικό τους δίκτυο, να καθορίσουν νέους τρόπους για την περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, καθώς και να επαναπροσδιορίσουν τους επαγγελματικούς τους στόχους». Δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν οι marketers, οι οποίοι είναι ή θα γίνουν μέλη του «The Marketing Hub» και η παροχή του προγράμματος γι’ αυτούς παρέχεται δωρεάν. Ο πρώτος κύκλος του προγράμματος Mentoring είναι η περίοδος Ιανουάριος – Μάρτιος του 2024, ενώ το kick off event όπως και η εκπαίδευση όλων των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα έχουν ήδη ολοκληρωθεί.

Την oμάδα των mentors του «Τhe Marketing Hub» αποτελούν οι Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand & Customer & Omnichannel, Public Group, Μιχάλης Βλασταράκης, Group Chief Marketing Officer, Eurobank, Ιωάννα Γαβριελάτου, Marketing Director, Sunlight Group, Θεώνη Δημοπούλου, Group Communications & Marketing Manager, Austriacard Holdings, Αλέξανδρος Μπαλτατζής,: Marketing Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Νιόβη Παπαζώτου, Marketing Director Unilever, Sephora, Apivita, Coco-Mat, Μάριαμ Σάντρι, Marketing Director, Praktiker Hellas, Γιώργος Τυρέλης, Director Smoke free Products & Commercialization US, Philip Morris International, Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Head of Corporate Marketing, Interamerican, Kωνσταντίνα Ψαρράκου, Director Marketing & Digital, Παπαστράτος.