Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου, το 22ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG, στο ξενοδοχείο Divani Caravel, όπου στελέχη HR έδωσαν το «παρών» προκειμένου να αποτελέσουν μέρος του διαλόγου για τα ψηφιακά (και όχι μόνο) περιβάλλοντα εργασίας αλλά και το γενικότερο μέλλον της εργασίας.

«Σε εποχές αβεβαιότητας και μετασχηματισμού, οι “one size fits all” λύσεις έχουν πλέον αμφίβολη αποτελεσματικότητα. Στο εργασιακό περιβάλλον του μέλλοντος, τα παραδοσιακά job descriptions, τα δοκιμασμένα πλάνα ανάπτυξης στελεχών και το καθιερωμένο μοντέλο 9-5 ίσως και να μην λειτουργούν πλέον, με αποτέλεσμα οι ηγέτες HR να καλούνται να σκύψουν ακόμα περισσότερο πάνω στον άνθρωπο, δημιουργώντας πραγματικά “tailor made” στρατηγικές για τις ανάγκες του κάθε οργανισμού, αλλά και της σύγχρονης εποχής», δήλωσε στην εισαγωγή του ο Βαγγέλης Αποστολάκης, Deputy Senior Partner της KPMG.

Τις εργασίες του Συμποσίου άνοιξε η Ayalla Reuven Lelong επισημαίνοντας στους HR Directors ότι, στο μέλλον, θα πρέπει να εξοικειωθούν με «out of context» καταστάσεις. Κατά τη διάρκεια του Συμποσίου πραγματοποιήθηκε επίσης συζήτηση πάνελ ανάμεσα στους Στέλλα Βουλγαράκη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου Intrasoft International, Γιώργο Παρτσακουλάκη, Director People & Culture -EU South East Cluster της Philip Morris International, Βασίλη Ραμπάτ, Πρόεδρο ΕΑΣΕ και Πρόεδρο και CEO της Xerox Hellas, Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Marketing στο Πανεπιστημίου Αιγαίου και Γιάννη Τσίληρα, Consumer CRM & Channel Management Director της COSMOTE, υπό τον συντονισμό της Μαρίας Ακριβού, Senior Editor του Fortune Greece.

Στο πλαίσιο της συζήτησης, αναγνωρίστηκε η ανάγκη για στενότερη συνεργασία ανάμεσα σε HR και Marketing, ακόμα και στο πλαίσιο της εσωτερικής επικοινωνίας. Τέλος, μεταξύ άλλων, η διαχρονική αξία ενός λειτουργικού φυσικού εργασιακού περιβάλλοντος κατέστη εμφανής μέσα από την παρουσίαση του Pedro Janeiro από το Design Thinkers group, ο οποίος τόνισε ότι «συνήθως οι εταιρείες επιθυμούν βοήθεια στη χρήση ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας και digital workplace, αλλά πάντα το τελικό συμπέρασμα είναι ότι επιθυμούν παρεμβάσεις στον προσωπικό τρόπο επικοινωνίας». Σύμφωνα με τον ίδιο, «το περιβάλλον επηρεάζει τις συμπεριφορές των εργαζομένων, και η συμπεριφορά είναι η ισχυρότερη έκφραση εταιρικής κουλτούρας».