Για τέταρτη συνεχή χρονιά γιόρτασε το Papaki την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβραβεύοντας τους ανθρώπους του και υπενθυμίζοντάς τους ότι τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης είναι οι «superheroes» της εταιρείας. Ειδικότερα, με κεντρικό μήνυμα «Be our Superhero», την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου, η εταιρεία, μεταξύ άλλων, έστειλε στα σπίτια των «superheroes» της εξυπηρέτησης πελατών κούπες έκπληξη και μάσκες λεβάντας, διοργάνωσε online τουρνουά παιχνιδιών, όπου όλα τα μέλη της εταιρείας έπαιξαν σε ζευγάρια μέχρι που αναδείχθηκε ένας νικητής, δημιούργησε κουίζ με fun facts εργαζομένων, όπου συμμετείχε όλη η εταιρεία, και υλοποίησε ψηφοφορία για την ανάδειξη του αγαπημένου συναδέλφου από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Επισημαίνεται, τέλος, πως οι νικητές από όλες τις παραπάνω δράσεις έλαβαν δωροεπιταγές, ενώ η εταιρεία κλήθηκε σε online συνάντηση, όπου χειροκροτήθηκε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.