Τη νέα πρωτοβουλία του με τίτλο «Let’s Talk» εγκαινίασε το Public Group σε συνεργασία με την Business Pathways. Το πρώτο «Let’s Talk» επικεντρώθηκε στο «Show Empathy», προσελκύοντας πάνω από 1.000 εργαζόμενους του ομίλου, σε μια διαδραστική συζήτηση με τη Σουζάνα Θεοδωρίδου και τον Δημήτρη Παπαδημητρίου.
Παράλληλα, ο Νίκος Βαρβαδούκας, VP, Public Group και Value Champion του «Show Empathy», υπογράμμισε τη σημασία της συναισθηματικής σύνδεσης για την επαγγελματική επιτυχία, σημειώνοντας ότι το 30% της επιτυχίας της εταιρείας εξαρτάται από το εάν οι άνθρωποί της αισθάνονται περήφανοι για ό,τι κάνουν.
Η πρωτοβουλία αφορά όλους τους εργαζόμενους σε Ελλάδα και Κύπρο και στοχεύει να τους βοηθήσει να εξετάσουν πώς οι προσωπικές και εταιρικές αξίες μπορούν να μεταφραστούν σε καθημερινές πράξεις και να ενσωματώσουν αυτές τις συμπεριφορές στην εργασιακή τους ζωή, προάγοντας ένα περιβάλλον που, όχι μόνο σέβεται, αλλά και ενισχύει τις ηθικές αρχές και την επαγγελματική ακεραιότητα.
«Σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς, οι οργανισμοί που ξεχωρίζουν είναι αυτοί που επενδύουν συνειδητά στην κουλτούρα και τους ανθρώπους τους», δήλωσε, αποκλειστικά στο Workforce, η Ηλέκτρα Διαμαντή, HR Director, Public Group. Και προσέθεσε: «Δημιουργούμε μια κοινή κουλτούρα βασισμένη σε αξίες και συμπεριφορές οι οποίες αναδεικνύονται από τους ανθρώπους μας, δημιουργώντας τη δέσμευση να χτίσουμε ένα εργασιακό περιβάλλον που δημιουργεί μακροπρόθεσμη αξία σε όλους».