Τη νέα του internal εφαρμογή, OrangeGen app, λάνσαρε το Public Group, με σκοπό να ενισχύσει το employee engagement, το internal communication και το team recognition. Η εφαρμογή αφορά στο σύνολο των ανθρώπων της εταιρείας, καθώς «όλοι μαζί αποτελούν την OrangeGen, τη γενιά του Public Group, η οποία δεν κοιτά διαφορές, όπως θέσης, κατοικίας, περιοχής εργασίας κ.ά., αλλά τα μέλη της συνδέονται από τις κοινές αξίες και αρχές τους», περιέγραψαν, στο Workforce, τα στελέχη της ομάδας HR του Public Group, τα οποία συνέβαλαν συνολικά στο αποτέλεσμα.
Όπως επιήμαναν, η πρόσβαση στο app πραγματοποιείται από την πρώτη ημέρα κάθε εργαζομένου στον όμιλο, παρέχοντάς του πρόσβαση σε όλες τις internal θέσεις εργασίας και όλη την πληροφορία για τις ενδοομιλικές εξελίξεις, ενισχυμένη με push notifications.
Η εφαρμογή συνιστά εταιρικό εργαλείο, το οποίο αποσυνδέει το εταιρικό από το προσωπικό προφίλ των εργαζομένων, φιλοξενεί στιγμιότυπα από την επαγγελματική καθημερινότητά τους και «γιορτάζει» τα επιτεύγματα και τα ορόσημά τους. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει για το Public Group και το appreciation το οποίο ενθαρρύνεται με την προσφορά kudos μεταξύ συναδέλφων για τα επιτεύγματα και την ευρύτερη στάση τους στο εργασιακό περιβάλλον.
Σημειώνεται δε ότι σε λιγότερο από 48 ώρες, από τη λειτουργία της εφαρμογής είχαν ήδη ανταλλαχθεί 250 kudos, τα οποία «ξεκλειδώνουν» δώρα και rewards, όπως ημέρες άδειας, wearables, αποδράσεις κ.ά.