To Skroutz λανσάρει τη νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy, η οποία θα προσφέρει εξειδικευμένη εκπαίδευση με βάση την κατηγορία και το μέγεθος της επιχείρησής τους, πρόσβαση σε πληροφορίες για την αποδοτικότερη αξιοποίηση της πλατφόρμας, των εργαλείων και υπηρεσιών του Skroutz, χρήσιμες συμβουλές για την αύξηση των πωλήσεών τους, έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις καινοτομίες που φέρνει το Skroutz στο χώρο του e-commerce, ζωντανά εκπαιδευτικά σεμινάρια που θα πραγματοποιούνται τακτικά από την εξειδικευμένη ομάδα εκπαίδευσης του Skroutz.

Η πλατφόρμα μέχρι τώρα περιλαμβάνει 45 μαθήματα με διαδραστικές εκπαιδεύσεις, quizzes, videos και σενάρια επιτυχίας, ενώ νέα μαθήματα ανεβαίνουν κάθε μήνα ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν. Στις θεματικές ενότητες εκπαιδεύσεων περιλαμβάνονται η διαχείριση καταστήματος, προϊόντων και παραγγελιών, η αξιοποίηση των διαθέσιμων υπηρεσιών όπως και η βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης.

Μελλοντικά αναμένεται να προστεθούν μαθήματα με ασκήσεις προσομοίωσης, σύντομους οδηγούς, καθώς και μαθήματα για την επίλυση διαχειριστικών ζητημάτων, αλλά και γενικής γνώσης που θα βοηθήσουν τη γενικότερη εξέλιξη των συνεργατών. Παράλληλα το Skroutz ενσωματώνει και μια νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών, μέσω εικονικού βοηθού, ο οποίος απαντά γρήγορα στις ερωτήσεις τους, οι οποίες ξεπερνούν τις 20.000 κάθε μήνα.